Planlægningsværktøj restaurant
Enkel personalledelse
Det vigtigste aktiv i din forretning er dit personale, og du vil ikke være forsinket med udbetaling af lønninger eller miste drikkepenge. Det kan være tidskrævende at skabe skemaer og finde ud af, hvornår dine ansatte kan arbejde. Og selvfølgelig er det vigtigt at have det store overblik over lønningsomkostninger, så du kan beregne et positivt cashflow.
Ved at bruge partnerløsningerne, der er integreret med vores POS-system, kan du reducere antallet af de timer, du skal bruge på administration af personalet.
Vi har to integrationspartnere, vi samarbejder med, når det kommer til planlægningssoftware for personale og lønningsadministration hvad vi kalder planlægningsværktøj restaurant: Personalkollen og Planday.
Spar tid og penge ved at integrere vores kassesystem og software til personaleadministration
Reducér den tid, du bruger på administrationsopgaver, ved at integrere vores kassesystem med dit værktøj til personaleadministration, hvor du planlægger skemaer og lønninger. Du får et bedre overblik over din virksomhed, når du kan sammenlige personaleomkostninger med dine salgstal. Du kan derefter være sikker på, at du holder din margin på den rette side og har det rette antal medarbejdere i din restaurant.
Hurtig udrulning af skemaer med online software
Vælger du at anvende et online værktøj til at skemalægge dine medarbejderes arbejdsuger, kan du klare opgaven på minutter i stedet for timer. Du kan oprette skabeloner baseret på eksisterende skemaer eller lave et fra bunden ved brug af skabelonværktøjet. Det gør det nemt at udrulle et nyt skema. Du kan nemt lave ændringer, hvis nogle bliver syge, eller du har behov for at indkalde mere personale med kort varsel. Du minimerer fejl sammenlignet med brugen af spreadsheets, hvor du skal taste ændringerne ind manuelt.
Tips til, hvordan man øger rentabiliteten!
Download vores guide og få konkrete tip til, hvordan du kan tiltrække flere kunder til din virksomhed ved hjælp af digitale værktøjer. Du får også tip til, hvordan du kan strømline din logistik, og hvordan du øger rentabiliteten. Gå ikke glip af dette!
Minimér fejl i din skemaplanlægning
Et online skemaplanlægningsværktøj giver dig mulighed for at automatisere dine skemaer, så du nemmere kan opdage eventuelle fejl, inden de sendes ud. Du kan spore last-minute forespørgsler og ændringer, hvilket minimerer regnefejl. Har du alle dine ansattes data et centralt sted, vil du kunne reducere den tid, du bruger på at finde den korrekte information til skemaplanlægningen.
Hold styr på personalets tilgængelighed
Med et online skemaplanlægningsværktøj kan dine medarbejdere nemt forespørge om fridage, og hvis du har godkendt ferieforespørgslen, kan du ikke sætte personen ind i skemaet på dét tidspunkt. Det sikrer, at du kun kan indsætte det personale på skemaet, som rent faktisk er tilgængeligt. Dit personale kan også skifte deres tilgængelighed og informere om, hvornår de ønsker at arbejde.
Der er selvfølgelig mange andre positive aspekter ved at bruge et online skemaplanlægningsværktøj for personalet. Hvis du er interesseret, så tjek vores integrationspartnere Personalkollen og Planday.
Læs mere om vores kassesystem til restaurant.
Driver du et hotel?
Driver du et hotel? Vi tilbyder integrationer til de mest populære hotel systemer, så dine kunder kan få en smidig oplevelse, hvad angår betaling i restauranten og baren på dit hotel. Med vores integrationer mellem hotel POS og PMS-systemer kan du nemt samle alle køb på én slutseddel.
Kontakt os
Når du har udfyldt dine oplysninger, vil du blive kontaktet af en af vores dygtige eksperter som vil fortælle dig mere om vores produkter og vise, hvordan de fungerer i praksis.