Kasseapparat til restaurant

Jeg vil vide mere!

Produkter

Kasseapparat til restaurant Trivec

Kasseapparat til restaurant

Kasseapparat til restaurant er skræddersyet til din virksomhed for at forenkle alle pengehåndteringer. Uddannelse og tid minimeres.

Mobilt kassesystem Trivec

Mobilt kassesystem

Med Trivec Go får du vores mobilt kasseapparat til restaurant i fuld skala, der understøtter alle dine processer fra bordbestilling og bordhåndtering til restaurantlogistik og betaling. Du har adgang til rapporteringsværktøjer og kan skabe dine egne brugerdefinerede rapporter. Alt i en tablet!

Bordbestilling Trivec

Handheld POS 2-1

Trivec HandyPay er en handheld POS, en bestillings- og betalingsenhed – alt i én løsning. Med HandyPay kan du hurtigere tage imod bestillinger og betalinger og derved øge din bordomsætning samt din service.

Mobil bestilling til gaest Trivec

Mobil bestilling til gaest

Buddy er et webbaseret produkt til mobilbestilling og -betaling, som gør det muligt for kunder at bestille fra en digital menu og bliver ekspederet, mens de sidder ved bordet. Et godt supplement, som gør det lettere for både kunden og dine ansatte.

Selvbetjeningskiosk Trivec

Selvbetjeningskiosk

Selvbetjeningskiosker er interaktive værktøjer, der giver kunderne adgang til din menu og mere. Efterhånden som dine kunder bliver mere teknisk kyndige, begynder de også at forvente det samme niveau af sofistikeret teknologi, uanset om de handler – online eller offline.

Kitchen Display System Trivec

Kitchen Display System

Kitchen Display System er Trivecs eget produkt for køkken- og barskærme, der integreres med Trivec kasseløsning til restaurant. Kort sagt kan systemet beskrives som en digital erstatning for køkkenprintere, men det ville ikke yde skærmene retfærdighed – de er så meget mere end det.

Drikkevaresystem Trivec

Drikkevaresystem

Trivec har et integreret system til drikkevarekontrol på samme platform som kasseløsningen til restaurant. Drikkevaresystemet giver volumenkontrol.

Partners & Integrationer Trivec

Partners & Integrationer

Vi har et stort økosystem med integrationer og løsninger til forskellige partnere, der automatisk synkroniseres med Trivec og forenkler den daglige drift for dig som restauratør.

Fordele ved Trivecs POS system til restaurant

  • Enkelt at bruge uden undervisning

  • Mobile løsninger til Microsoft Surface Go eller Android.

  • Skræddersyet kasseapparat til restaurant til din virksomhed

  • Fleksibelt kasseapparat til restaurant med mulighed for at integrere hotelbooking, personale, økonomi, lager, m.v.

Trivec Buddy Trivec Go
My Trivec
  • My Trivec – en webservice med automatiske rapporter der giver dig kontrol over din virksomhed.

  • Lokal support fra sagkyndigt personale

  • Betal per måned – abonnementstjeneste

Future of Restaurant Service

Tips til, hvordan man arbejder mere digitalt og øger rentabiliteten!

Download vores digitale guide og få konkrete tip til, hvordan du kan tiltrække flere kunder til din virksomhed ved hjælp af digitale værktøjer. Du får også tip til, hvordan du kan strømline din logistik, og hvordan du øger rentabiliteten. Gå ikke glip af dette!

Download din kopi i dag!

Quote

Vi føler os trygge med Trivec’s kasseapparat til restaurant da de opretholder et højt niveau af tilgængelighed, som vi tidligere har efterspurgt og manglet. Der er altid nogen til at svare når vi ringer, og vi får opmærksomhed omkring de problemer som vi fremhæver

- Thommy Backner, VD Scandinavian Resorts

Thommy Backner VD Scandinavian Resorts

Kontakt os

Når du har udfyldt dine oplysninger, vil du blive kontaktet af en af vores dygtige eksperter som vil fortælle dig mere om vores produkter og vise, hvordan de fungerer i praksis.