Kitchen Display System

Effektivt ordreflow med digitale køkkenskærme.

Bestil en demo

Kitchen Display System

Hvad er et Kitchen Display System?

Kitchen Dispaly System er Trivecs eget produkt for køkken- og barskærme, der integreres med Trivec’s kassesystem Domino. Kort sagt kan systemet beskrives som en digital erstatning for køkkenprintere, men det ville ikke yde skærmene retfærdighed – de er så meget mere end det.

Kitchen Display System er for alle – uanset størrelse og processer

Et Kitchen Display System hjælper dig med så meget mere end at spare papir (selvom det er godt for miljøet!). Hver restaurant er unik på sin måde og har forskellige processer. Derfor kan Trivecs køkkenskærme tilpasses til at imødekomme dine behov.

Undertiden falder vi i fælden og tænker, at køkkendisplays kun er for større restauranter. Faktum er, at en køkkenskærm kan være en enorm fordel, selv for de mindste virksomheder. Uanset om dit mål er at reducere ventetiden, forbedre kundeoplevelsen eller udfordre effektiviteten i køkken – en digital køkkenskærm er det rigtige valg for dig.

Vil du vide mere om digitale køkkenskærme?

Nøjagtige køkkenleverancer med digitale køkkenskærme

Vi ved, at der ofte er travlt i køkkenerne. Tag en indånding – vi hjælper dig. Kitchen Display System fra Trivec vil støtte dig i et stressende miljø og reducere risikoen for lave fejl, forbedre kvaliteten på mad og service samt hjælpe dit personale med at holde styr på ordrer ved at vise:

  • Farvekoder

  • Status på forberedelser

  • Ventetid

  • Indkommende ordrer

  • Prioritetsliste

Kitchen Display System

Kitchen Display System – lad kokkene fokusere på det, de gør bedst – nemlig at lave mad!

1.

Gå aldrig glip af en ordre – ingen ordresedler i køkkenet!

2.

Nøjagtige køkkenleverancer med et Kitchen Display System – redigeringer af ordrer vises på skærmen

3.

Reduceret stress i køkkenet – pålideligt med digitale køkkenskærme

4.

Indsamling af data med et Kitchen Display System, der vil hjælpe med at definere effektive processer

Hvordan fungerer det?

1.

Ordren lægges ind i POS-systemet af tjeneren.

2.

Ordren vises på skermen på din digitale skærm. Drikkevarer vises på barskærmen

3.

Ordren markeres som aktiv, når den startes.

4.

Ordren serveres.

5.

Næste ret aktiveres, når man vælger next course på dine digitale køkkenskærme eller i kassesystemet. Ventetiden vises.

Processen kan tilpasses, så den passer din restaurant. Læs mere om vores integrerede kassesystemer til restauranter her.

Integration og administration

Når en ret er tilberedt, serveret og markeret som klar på skærmen, slettes den aldrig. I stedet flyttes den til siden for historiske data. På denne måde er det nemt at lave en rapport for en valgt datatjeneste, for eksempel over hvor mange af hver ret, der blev solgt en bestemt aften.

Brug rapporten som indkøbsordre, eller integrér din Trivec´s kassesystem og dine Kitchen Dispaly System i et lagerbeholdningssystem.

Kontakt os

Når du har udfyldt dine oplysninger, vil du blive kontaktet af en af vores dygtige eksperter som vil fortælle dig mere om vores produkter og vise, hvordan de fungerer i praksis.